sunnuntai 19. helmikuuta 2017

UNELMA ITSESTÄ VALMENNUKSEN ENSIMMÄINEN KUUKAUSI.

Unelma itsestä Online valmennusta on nyt huomenna kuukausi takana. KUUKAUSI. Aika menee tosi nopsaa.

Miten ensimmäinen kuukausi on mennyt? Mitä olen oppinut? Mikä on ollut hankalaa? Mitkä on tavotteet? 

Mä lähdin UI valmennukseen sillä ajatuksella että saisin henkistä puolta balanssii. En siis hae valmennuksesta tiputettuja kiloja tai näkyvämpiä lihaksia, ne ovat sitten plussaa. Valmennus kirjassa aika alussa pyydetään miettimää mitä asettaa itselleen kolmeksi tavoitteeksi ja kirjoittaa ne siihen.

& minulla ne oli :

1. Henkisen hyvinvoinnin paraneminen. - Kuka ei haluaisi että henkinen hyvinvointi on balanssissa? Haluan että mun arki on balanssissa. Niin että sen keskellä on hyvä elää ja olla. Eihän arki aina voi olla yhtä juhlaa, mutta tiedätte varmaan mitä tarkoitan.
2. Minä kuvan, itsetunnon ja itsevarmuuden paraneminen. - Haluan olla armollisempi itselleni. Haluan oppia kohtelemaan itseäni ystävänä. En halua enään laiminlyödä itseäni. Olen tehnyt sitä aivan liian pitkään. Nyt on aika tehdä muutos.
3. Lihasmassan kasvu, kiinteytys, & liikunta mukavaksi osaksi arkea. (Tämä siis löytyy tavoitteista kyllä, mutta lähinnä siksi etten keksinyt enään muuta. Kaksi ekaa on tärkeimpiä, tämä vika on vain plussaa.) - Kukapa ei haluisi olla aina kiinteempi ja lihaksikkaampi? Haluan oppia nauttimaan liikunnasta, haluan sen mukavaksi osaksi arkea. Haluan lähteä salille koska mä haluan, en koska sinne olisi pakko mennä jotta saisin paremman kehon ja jotta olisin muille ja itselleni hyväksyttävämpi. Tämä ajatusmalli pois! Haluan liikkua rakkaudesta kehoani kohtaa ja kunnioittaa sitä että ''hei vitsi, ihan oikeesti mä voin liikkua & se on lahja.'' 

Tässä on mun tavotteet joita kohti mennään koko neljä kuukautta ja hei miten ihana huomata että nämä ajatukset ja teot ovat tämän ensimmäisen kuukauden aikana alkanut menemään toivottuihin muotteihn. JES.
Tässä on ensimmäisen kuukauden käsiteltävät aiheet. Ensimmäinen kuukausi on ollut insentiivinen.
Ensimmäisen kuukauden aikana ollaan tutustuttu toisiimme. Meillä on oma facebook ryhmä joka on aivan loistava. On ihanaa miten ryhmä on täynnä saman henkisiä naisia, apua saa milloin mihinkin ongelmaa. Puretaan sielä myös henkilökohtaisia ja vaikeita asioita. Ihan huippua. Meillä oli myös pari viikkoa sitten ensimmäinen ryhmäpuhelu jossa pääsi konkreettisemmin tutustumaan toisiimme, olemaan läsnä ja näkemään toisten kasvoja.

Tehtäviä ollaan käyty läpi niin kirjasta kuin omilta nettisivuilta minne on tullut todella inspiroivia videoita valmentajaltamme. Tehtävät, videot ja Tuulin kertomat asiat ovat avanneet silmiä, saannut pohtimaan sisimpää, inspiroinnut, ja saannut muuttamaan ajatusmallia - armollisempaa päin.
Ensimmäisen kuukauden aikana saatiin myös monta eri treeni ohjelmaa mistä saatiin valita ohjelma tason ja mielekkyyden mukaan. Huomaa että treenit on ammattilaisen tekemät, sillä vitsi ne tuntuu, tuntuu vielä muutaman päivänkin jälkeen kehossa että jotain on tosissaan tehty. Olen saannut ohjelman tiimoilta aivan uutta tuntumaa saliin. Ennen ohjelmaa tein 3X viikossa koko kehon, nyt ne on jaettu osiin. Oon huomannut että osiin jakaminen oli tähän tilanteeseen juuri se mitä mun mieli ja keho on kaivannut. Huomaan miten motivaatio ja into on noussut, olen huomannut miten keho kiittää minua siitä etten väsytä sitä enään 3X viikossa. Jaksan arjessa paremmin, jaksan salilla paremmin. Ihana,virkistävä ja motivaatiota herättävä vaihtelu.

Saatiin kasa erinlaisia & terveellisiä ruokareseptejä. (Joista muutaman kirjoitinkin teille tässä postauksessa.)
Pidimme viikon verran ruokapäiväkirjaa joka oli todella avartava asia. Huomasin että tunne syödessäni herkkuja ei poikennut yhtään siitä tunteesta kun söin ihan ruoka ruokaa. Miksi siis minä vedän nassuuni niitä herkkuja, kun ei se tuo mulle mitään parempaa fiilistä?
Keho ei ole fyysisesti saannut muutosta, mutta se ei ole tämän valmennuksen tarkoituskaan minulle. Sen sijaan oma mieli, oma ajatusmalli on mennyt ripauksen eteenpäin tavoiteltavaan suuntaan.

Tästä on huippu jatkaa, enkä malta odottaa mitä seuraavat kolme kuukautta tuo tullessaan.

Nyt treeni kamat kasaan ja salille vetämään viikon viimeinen treeni. Inspiroivaa ja voimaannuttavaa sunnuntaita tyypit! <3

*Yhteistyössä Unelma Itsestä valmennuksen kanssa.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat