lauantai 23. toukokuuta 2015

Dr.Denimit halvemmalla?

Lupasinkin kirjotella näistä Dr.Denimen kaltasista farkuista vähän enempi ja myöhemmin. Mutta tässä on nyt vaan ollut niin kamalasti kaikkea että huhhu. Nyt kuitenkin löysin hetken aikaa tähän postaukseen sillä mun tapaaminen yhden kaverin kanssa peruuntui. Onneksi olin napsassu kuvat jo aikasemmin muutama päivä sitten kun paisto aurinko!

Itse en oo ostanut Dr.Denimeitä moneen kuukauteen koska ne vaihtoivat kangasta joka kesti vain sellasset 1kk kunnes ne oli haaroista revenny :-D Eikä tää ongelma ollut ainoastaa mulla, ja aikaisemmin mun denimit ei ollut koskaan repeilly tolla tavalla. Yksin ja kelan tuilla asuvana mulla ei todellakaan ole varaa pistää 50e joka kk farkkuihin.

Rakastin sitä miten denimit muotoutu sun vartalon mukasesti. Ei ollut farkkumaiset lainkaan. Aika venyvät ja tosi hyvät jalassa. Oon käyttänyt denimeit niin pitkään kun vaan muistan. & farkut nykyään vaan ahdistaa jalassa enkä osaa olla sellaisilla yhtään!

Luin jostakin blogista joka oli kehunut näitä ginan molly farkkuja aivan denimeiksi & mun oli pakko mennä kokeilemaan näitä. Ja vielä kun juuri tarvitsinkin uudet. Ja voi miten ihanalta ne tuntu oikeesti jalassa! Ku ois vetäny pitkästä aikaa uudet denimit jalkaan. Hypetin näitä farkkuja koko päivän kaverille ja miehelle :-D Eli siis kaikki denimin fanit, vaihtakaa näihin ginan molly fakkuihin, sillä nää on lähes saman tuntuiset ja ainakin mun lompakolle ystävällisemmät ;-)

& hei, pysykää kuulolla! Lähipäivänä tulossa kuulumispostausta ja sitä ei kannata missata koska lähi viikkona mulle on tapahtunut niin onnekkaita ja ihania juttuja! <3

8 kommenttia:

  1. Hei kannattaa kokeilla myös onlyn farkkuja missä on koko merkinnät s,m,l yms ja pituus numeroina esim 30,32 ja 34 :) Pysyvät paljon paremmin muodossa kuin ginan mollyt ja on tosi ihanat päällä ja tosiaan paremman laatuset ku Dr. Denimit ja nuita farkkuja saa ainaki micksistä ja on ainaki saanu myös jim & jill:istä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! :-) käynki etsiskelemässä kun seuraavaksi farkkuja tarvitsen!

      Poista
  2. Mäkin käytin tossa 1-2v sitten pelkkiä Dr. Denimeitä, mutta sitten rupes ärsyttämään se kankaan heikko laatu ja niiden venyminen. Pesun jälkeen ne aina olivat hyvän kokoiset, mutta sitten seuraavana päivänä jo ihan venyneet, jotka eivät pysyneet edes ylhäällä :s sillä ei ollut väliä, oliko farkkujen koko M vai XS, ne venyivät aina ihan liian isoiksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on kanssa niin tuttua että ne venyivät ajan mittaa ja olivat sopivammat kun oli pesusta tullut. Mutta ei mulla koskaan noin nopsaa ole venynyt :o Mutta tosiaan, ehdotan näitä farkkuja tosi lämpimästi jos oot vailla dr denimi 2 ;-)

      Poista
  3. Mulla kans ollu mollyt mutta ne aika nopeasti alko menettää muotoa ja löystymään, minkä takia pitää pestä useammin. Toki esim siniset joita käytti vähän harvemmin pysyy hyvässä kunnossa mutta ei kyllä mustat 😁

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai:o mulla nää nyt on ollu jo varmaa lähemmäs kk eikä kertaakaa pesty eikä mitään ongelmaa :o

      Poista
  4. Onko ne mollyt sitten matala vai korkea vyötäröiset? On meinaa tosi hankala löytää kissyjä vastaavia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielest siel myydää kumpiakin :-) mä otin vaa korkeevyötäröiset koska matalavyötäröisis mul vilkkuu aina sit perse ku istun :-D

      Poista

Lukijat