torstai 19. kesäkuuta 2014

my boyfriend.

En tiedä mistä alottaisin. Mutta tavattiin Tuukan kanssa ihan ekaa kertaa n. 15 vuotiaina, sellasses genre mix tapahtumassa, mikä järjestettiin Lahden pikkuveskulla. Kummallakaan ei ole harmaintakaan aavistusta siitä että miten Tuukka eksy meidän porukkaan. Mun kaverille tuli nälkä, ja se päätti että haluu pizzaa just nyt ja tuukka sit lähti mun kaverin seuraks lähimpään pizzeeriaan. Ennen lähtöä tuukka tuli halaamaan mua ja poltti samalla mun korvan tupakallaan (tästä taisinkin muistaa sen jatkossakin:-D) & sano että tulee pian takasin. Todellisuudessa Tuukka oli poissa pari tuntia, ja kadotin jo mun kaverenkin. Mä makasin jossain puskassa ja lauloin veljenpoikien tahtiin, kun tuukka tuli nostamaan mut syliinsä ja silitteli mua. Tästä katkes filmi. Tän jälkeen ei sitten muutamaan vuoteen edes moikattu, paitsi mä välillä saatoin käydä kysymässä mitä korvanpolttajalle kuuluu mut tää yks apina oli kerta toisensa jälkeen ihan yhtä hämillään.
Satuttiin sattumalta samaan aikaan samalle autokoulun teoriatunnille, jossa tuukka sitten istu sattumalta mun viereen. Enkä voinut vastustaa kiusausta vaa moikkasin häntä korvanpolttajana. Tän jälkeen moikattiin aina silloin tällöin keskustassa jos törmäiltiin. 
Satuttii muutama kuukaus ton autokoulu jutun jälkeen samaan baariin missä kävin moikkailemassa. Asutaan samassa suunnassa johon lähtee perjantai öisin vika dösä kahdelta, ja törmättiin vielä sieläkin. Tuukka kysy multa lähtisinkö sen mukaan huomen illalla (lauantai illalla.) tivoliin. Sanoin ilmottavani jos mulla on rahaa. Ajattelin mielessäni heti että en mene, koska  tuukka ei vaan vaikuttanu sellasselta ihmiseltä minkä kanssa viettäisin pidemmänkin aikaa. Se oli lähinnä moikkailu kaveri, ja illasta ois tullut pikemminkin kiusallinen:-D Kuitenkin, sitten lähempänä lauantai iltaa laitoin tuukalle viestiä ja kysyin että oisko tarjous vielä voimassa, koska mulla oli tylsää. Lähdettiin sitte yhdessä viettää iltaa glowin kautta tivoliin, ja samalla vikalla dösällä kotiin, jossa tuukka suuteli mua ennen kun lähdin. Hämmästyin vähän, mutta ajattelin että se oli sellai kännipusu eikä tarkottanut mitään vakavissaan. jotenka ajatus sit vaan jäi. 
Nähtiin heti seuraavana päivänä, ja sitä seuraavana ja niin vaan alettii näkemään päivittäin. Ihastuin tuukkaan aika nopeesti, mutta silti olin tosi varovainen niinkuin jokaisessa suhteessa koska mun suhteet ei oo ollu mitään sellassia mitä vois jälkeenpäin ilosena muistella. Kuitenkin tää alko pikkuhiljaa tästä rakentua ja muodostumaan. Muistan kun vielä ihan ekoina kertoina kerroin tuukalle mun taustoja ja mun masennuksesta, koska haluun aina kaikille tällässille ns. 'säädöille' kertoa sen mahdollisimman pian että niillä on vielä mahdollisuus valita. Tuukka oli ensimäinen joka otti mut kainaloon, kiitti että kerroin, ja sanoi että haluaa silti kattoa mitä meistä tulee. 
 Huomenna meille tulee 4kk. Kumpikaan ei osaa oikee selittää sitä miten täs kävi näin, jotenkin vaan kävi. Kummallakaan ei ollu tarkotusta mihinkään suhteisii, tunteisii yms, ja me kummatki ollaa vähän sellassi et kaikki söpöily on ällöä, mut jotenki kaikki vaan silti kävi, ja tuntu hyvältä ja oikeelta. Tuukka on ihminen joka antaa mulle aikaa näyttää ittestäni asioita, se ei pakota tai painosta mihinkään. Tuukka on ihminen joka tulee mun luo kun mulla on paha olla, yrittää parhaansa ymmärtää vaikkei aina ymmärtäiskään, joka tulee nukuttamaan mut jos en uskalla nukahtaa yksin ja lähtee sitten hiljaa kotiin, ihminen joka painaa mut rintaansa vasten ja rauhottaa mut siihen, ihminen joka silittää mun poskea kun mulla on paha olla tai oon hellyyden kipee, ihminen joka tekee asioita mun etee ja sen eteen että mulla olis hyvä olla ja ahdistais mahdollisimman vähän, ihminen joka tukee ja rakastaa mua. 
Pyysin tuukkaa kertomaan mulle mihin hän ekana kiinnitti muhun huomiota :

- sun positiiviseen luonteeseen & siihen miten innostut pienistäkin asioista.

& oikeestaan nyt vaan oon niin onnellinen ja kiitollinen tuukasta. Tänään viimeksi sitä sille itkeskelinkin. :-D

4 kommenttia:

  1. Pitäkäähän toisistanne kiinni! :)
    "söpöily on ällöä"..
    Just just no mitäs nää kaikki söpöily pusuttelu kuvat yms on!!?? :P ;)

    VastaaPoista
  2. http://keksimonssteri.blogspot.fi/ söpö pari ootte :3

    VastaaPoista

Lukijat