torstai 7. maaliskuuta 2013

pala meitsiä.

ajattelin kertoo vähän siitä millanen mä olen. tää on hankalaa mutta, mä yritän silti. oon janette lahesta, 17 kohta 18vuotias. autokoulun käyn kesän jälkee, koska en uskalla alottaa talvel ku tiet 
on jäässä:-D Lahti, on musta surkee kaupunki. joku suurempi, upeempi ja mahtavampi huutaa mua.
järvenpää olis ihana. käyn koulua nastolassa nastopolissa ava-linjaa, koska en tosiaa päässy mihinkää muualle:-D
 mun hiusten väri on vaihtunu tosi useesti. on ollu vaaleta, ruskeeta, punasta, palaan aina blondii takasin ja kun kyllästyn alan kehittelee jotain uutta, johon kyllästyn taas ja sitte uutta väriä. en osaa pysyä yhdessä värissä. tällä hetkellä, haaveilen blondeja takasin. mun lempivuoden aika on kesä! silloin kaikki on jotenki huoletonta, rentoo ja parasta.rakastan aurinkoa, valoa, ja lämpöä. mulla on joskus saunassaki kylmä koska oon niin vilukissa:-D mä omistan n.5vuotiaan kissan.
mulla ei ole hirveen monta kaveria, mutta muutama tosi ystävä. mulla on yks parasystävä jonka kans ollaa tunnettu neljä vuotta. halusin tuoda janinan tähän esille erikseen, koska se on ihminen joka on vaikuttanu muhun eniten. on mulla muutamia ystäviä ,kelle pystyn kans puhumaa omista asioistani, mutta janina se kelle se on kaikkein helpointa. janina tietää musta kaiken, eikä koskaan tuomitse mua
mun lemppari herkkuna on ollu monina vuosina suklaa. en niinkää tykkää leivoksista, sipseistä, hedelmäkarkeista, vaahtokarkeista yms. suklaa on ehdoton ykkönen mitä saatan vetää neljäki levyä viikossa :-D mä oon viime talvesta asti, yrittäny elää sydämen mukaan. toisinaan se on hankalaa, mutten lakkaa yrittämästä, koska tiedän että sydämen mukaa eläminen on parasta. monet läheiset sanoo että oon empaattinen persoona. osaan asettua toisten ihmisten asemaan. mä en välitä siitä minkälaiset välit mulla on sen kanssa ketä mun pitäis auttaa, koska jos sil on hätä, mä en jätä. mä en voi vaan jättää ketää yksin! mulle jakaminen ei ole ongelma. mä tykkään jakaa esim karkkia, tupakkaa, ruokaa, hah mitävaan:-D jos mulla on ylimäärästä rahaa nii on myös kivaa ostaa kavereille jotain pientä mitä ne haluaa mutta niillä ei oo just rahaa. mä haluisin isona lasten ohjaajaks, tai lähihoitajaks. kuitenki johonki ihmisläheiseen työhön, ja työhön jolla on väliä. & tykkään auttaa ihmisiä. haluun tehä ammatin jossa mä voin auttaa muita. mä nään jokaisessa ihmisessä jotain hyvää. en osaa sanoa ketää rumaks, tai mikskään muuksaa. ainakaan tarkottamalla, koska kun suutun silloin sanon mitä sattuu ja se on se paha puoli mun luontees. oon vilkas, ja äkkipikanen, yleinsä äkkipikasuuskaa ei ole hyvästä.
mä haaveilen jostain suuresta, mitä tiedän etten koskaan voi saavuttaa sitä, mutta jos mä saisin ja mulla olis mahdollisuus : mä lopettaisin köyhyyden, kaiken pahan maailmasta. haluisin et kaikil olis hyvä olla. mä en tykkää kaksnaamasista ja ylimielisistä ihmisistä, mutta mä uskon ja luotan että sen ulkokuoren alla, niilläkin on hyviä puolia jos pääsee sen ulkokuoren sisälle. haaveilen paremmasta maailmasta. haaveilen myös kiertäväni maailman kävellen, kettu reppu selässä joka ois täynnä es, mä piirtäisin kädet täytee unelmii ja voisin koskettaa avaruutta. erityisesti haluisin käydä pariisissa ja new yorkissa. haaveilen terveestä elämästä, miehestä joka kaikkineen vikoineen rakastais mua, mä osaisin ja uskaltaisin rakastaa sitä, haluisin max.3 lasta. kaikist elämän kolhuista huolimatta mä olen vielä täällä, enkä aijo koskaan lopettaa olemista.

toivottavasti, tää kerto jotenki millanen mä oon, kyselkää jos on kysyttävää tai joku jäi epäselväks:-)

4 kommenttia:

  1. aivan ihana postaus ja vaikka oonkin lukenut sun blogia aikalailla alusta asti, niin pisti hymyilemään nuo kaikki faktat susta :-) keep going girl ♥

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. yeah, näytti niin kivalta ja kauniilt mestalta ku oon siel pari kertaa ollu!

      Poista

Lukijat